کد خبر: ۳۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

هیوندای i20 new چه خصوصیات جدیدی را ارائه می‌دهد؟

عکاسان تصاویر جدیدی از هیوندای i20 N به دست آورده اند که نشان دهنده خصوصیات جدید این خودرو است.
به گزارش خودروکار، عکاسان جاسوسی عکس‌های تازه‌ای از آینده هیوندای i20 N را به دست آورده اند. تصویر جدید (Nurburgring) یک اتومبیل مبدل به مراتب کمتر مجهز به گذشته نشان می‌دهد، این خودرو ویژه با چندین ویژگی قابل تشخیص از طریق camo swirly ارائه خواهد شد.

علاوه بر چرخ‌های N-bespoke و کالیپر‌های ترمز قرمز و اگزوز‌های دوقلو، در مدل قبلی، اکنون می‌توانیم چراغ‌های عقب، اسپویلر، دیفیوزر و ارتفاع سواری پایین را نیز بسازیم.

همه این موارد را در مورد طراحی جالب توجه جدید i20 مورد توجه قرار دهید و فکر می‌کنیم هیوندای از قبل در بخش ظاهر یک برنده است.  انتظار داریم که این یک خودرو مخصوص اتومبیل رالی باشد، چرا که اصولا i۲۰ اساس اتومبیل رالی هیوندای را تشکیل می‌دهد.

 اینتل پیشنهاد می‌کند که i20 N جدید از موتور ۱.۶ لیتری T-GDi موتور ۴ سیلندر T-GDi Hyundai Motor Group استفاده خواهد کرد که از ۱۹۷ اسب بخار نیرو می‌بخشد ( همان موتور مورد استفاده در Kia Ceed GT). 


با این حال، بیشتر به آن احتیاج خواهید داشت تا با حماسه Ford Fiesta ST به انگشتان پا برود، اما بخش N یک کار بسیار عالی با i۳۰ N انجام داد، بنابراین ما خیلی نگران نیستیم. ما محصول نهایی را در اواخر سال ۲۰۲۰، اوایل سال ۲۰۲۱ خواهیم دید.

Hyundai i20 N هم زمان با خودرو‌هایی مانند Ford Fiesta ST، VW Polo GTI و Toyota GR Yaris  به بازار خواهد آمد. این نیروگاه از یک موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری توربو استفاده می‌شود که احتمالاً براساس ۱.۶ واحد موجود هیوندای است که در Veloster Turbo و Kona و Tucson ۱.۶T وجود دارد.


هنوز هیچ کلمه‌ای در مورد توان مصرفی این خودرو وجود ندارد، اما بگذارید چیز‌های زیادی را در دسترس قرار دهیم. در Kona و Tucson موتور ۱۳۰ کیلو وات و ۲۶۵ نیوتن متر تولید می‌کند، در حالی که در جدیدترین Veloster ۱۵۰ کیلو وات و ۲۷۵ نیوتن متر (۱۰ نیوتن متر از overboost) را لگد می‌کند.

تردد‌های N Hyundai بدون شک می‌خواهند مقصراتی برای واحد ایجاد کنند و به آن طعم N دهندگی دهند، بخصوص در زمینه‌های مصرف و اگزوز، اما ما حدس می‌زنیم که این محصول حدود ۱۵۰ کیلووات تولید کند.

مانند i30 N و Veloster N، دریچه داغ i20 نیز با سیستم تعلیق و ترمز‌های منحصر به فرد، چرخ‌های آلیاژی بزرگ و فضای داخلی پراکنده برای مطابقت همراه خواهد بود. در این مرحله مشخص نیست که هیوندای هم یک اتومبیل دستی و هم کلاچ دوگانه یا فقط یکی از این دو را ارائه دهد.


طبق برنامه محصول فاش شده در ماه گذشته، i20 N ممکن است اولین Kona N را دنبال کند. در این برگه اولین ژوئیه برای Kona N ارائه شده است، و هیچ اشاره‌ای به i20 N برای سال ۲۰۲۰ نمی‌شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم. در ضمن فیلم جاسوسی زیر را برای پیش نمایش بررسی کنید.




منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار